fbpx
Maksimilianas +370 655 65843
Asanos

Žaidimai susipažinimui, tolerancijos ir draugiškumo ugdymui

Vardai

Eiga: kiekvienas žaidėjas pasakydamas savo vardą, sugalvoja judesį. Pasakęs ir parodęs, visa grupė turi pakartoti. Kai praeina visas ratas, tuomet visa grupė iš eilės pasako kiekvieno vaiko vardą ir parodo to vaiko sugalvotą judesį.

Pagauk plojimą

Paskirtis: Žaidimas dėmesingumui, įsižiūrėjimui ir draugiškumui ugdyti. Tinka susipažinimui, nes padeda užmegzti kontaktus su žmonėmis.

Eiga: vaikai sustoja rateliu. Visi turi žiūrėti vieni kitiems į akis. Žaidimo vedantysis ar žaidėjas suploja ir ,,siunčia“ plojimą kitam. Panašiai kaip ,,oro bučinuką“. Pastebėjęs, kad jam ,,atsiųstas“ plojimas, padėkoja žvilgsniu ar galvos linktelėjimu, tuomet taip pat suploja ir siunčia sekančiam. Tęsiama tol, kol pajaučiama žaidimo eiga, mokiniai atsipalaiduoja, pagerėja nuotaika ir vaikai yra susidomėję.

Baimės kepurė

Eiga: visi žaidėjai anonimiškai surašo ant lapukų savo baimes ir sulanksto juos. Visi lapukai sudedami į vieną indą. Vienas vaikas ištraukia atsitiktinį lapuką iš dubens ir perskaito užrašytą baimę. Tuomet įvardina, kaip vaikas su tokia baime gali jaustis ir pasiūlo savo sprendimo būdą šiai baimei įveikti.

Laimės kepurė

Eiga: visi vaikai surašo ant lapukų tai, kas jiems kelia laimę ir sulanksto juos. Visi lapukai sudedami į vieną indą. Vienas vaikas ištraukia atsitiktinį lapuką iš dubens ir perskaito užrašytą laimės priežastį. Tuomet jis įvardina, kaip tuo galima užkrėsti ir kitus žmones.

Pozityvūs atsiliepimai

Paskirtis: apibendrinantis pratimas, skirtas pagirti, reflektuoti, paminėti naujoves, emociškai pakylėjantis.

Eiga: dalyviams išdalinami lipnūs lapukai, ir prašoma užrašyti kažką teigiamo apie kiekvieną žmogų, kuris yra erdvėje. Lapuką reikia priklijuoti prie žmogaus, kuriam tai skirta.

Kito mokymas

Paskirtis: žaidžiamas norint išryškinti asmeninį mokymosi stilių, pradedant tyrinėti bendradarbiavimą ir grįžtamąjį ryšį, diegiant bendradarbiavimu pagrįstą darbą.

Eiga: dalyviai porose vienas kitą moko paprastų naujų įgūdžių. Pavyzdžiui, kaip nauju būdu užsirišti batraiščius, kaip pasakyti sakinį užsienio kalba ir t.t. Partnerio mokymui yra skiriamos 5 minutės, po to 5 minutės yra skiriamos naujų įgautų įgūdžių parodymui ir vaikas to paties moko vadovą. Norinčius galima kviesti pasirodyti visai grupei